Ledenbeheer

Hoe maak ik een export van betalingen voor een campagne?

Na een ledenwervingscampagne is het handig om een overzicht te hebben van betalingen die voor deze campagne al dan niet gebeurd zijn, en dit omwille van verschillende redenen: Gepersonaliseerde gestructureerde mededelingen opzoeken Mensen die nog niet betaald hebben een herinneringsmail of -brief te sturen … Daarom bestaat er in de Alumnidatabank een handige feature die […]

Hoe controleer ik of iemand opgenomen is in een doelgroep?

Stel: je wil controleren of een alumnus opgenomen is in de doelgroep waarvoor je net een lidmaatschapscampagne hebt aangemaakt. Hoe kijk je dit na? Klik op de doelgroep die onder de campagne hangt. Klik vervolgens op Zakenpartner zoeken en voeg de account ID in van de persoon in waarvan je wil weten of hij in […]

Hoe maak ik een nieuwe lidmaatschapscampagne aan?

Klik bij Creëren op Campagne Vul vervolgens een duidelijke omschrijving in. Dit is belangrijk omdat deze omschrijving gekopieerd zal worden naar alle lidmaatschapsactiviteiten. Vul ook de begin- en einddatum in, selecteer als soort “ledenwerving”, voer het bedrag in en kies de munteenheid. Zet communicatiemiddel op “Betaling lidmaatschap” anders gaat die campagne geen lidmaatschapsactiviteit aanmaken bij […]

Hoe behandel ik openstaande taken?

In onderstaande video leggen we je uit wat je moet doen wanneer je via mail een rapport met openstaande taken voor je kring ontvangt.