Alumninet

Hoe gebeuren betalingen via Alumninet?

Online betaling versus overschrijving Wanneer alumni naar Alumninet surfen en willen betalen voor een activiteit of een lidmaatschap, krijgen ze de keuze tussen online betalen of overschrijven. Wanneer je als kring een bericht krijgt dat iemand zich via overschrijving heeft ingeschreven, weet je nog niet zeker dat deze persoon effectief betaald heeft. Dat zal je […]

Hoe kan ik een lijst exporteren van alle lidmaatschapsbetalingen voor mijn kring?

Wil je weten welke betalingen online gebeurd zijn via Alumninet en dus doorgestort zullen worden van het rekeningnummer van Alumni Lovanienses vzw naar jullie kringrekening? Log dan in als kringadmin op Alumninet en ga via Inhoud naar Exporteer data: Vervolgens scrol je naar beneden en selecteer je onder ‘Exporteer lidmaatschappen per kring’ je eigen kring. […]

Hoe activeer ik mijn account in Alumninet?

Stuur een mailtje naar alumni@kuleuven.be met de vraag om je een activatiecode toe te sturen. Je zal vervolgens in een aparte -email je activatiecode ontvangen.  Hiermee kan je jouw account activeren, een paswoord instellen en je aanmelden bij de alumnidatabank van de KU Leuven (KU Leuven Alumninet) met je e-mailadres en het nieuw gekozen paswoord. […]

Hoe log ik in als administrator op Alumninet?

Allereerst dien je hiervoor een aanvraag te doen bij Dienst Alumni. De verantwoordelijke voor het relatiebeheerplatform zal je vervolgens administratorrechten toekennen, indien je hiervoor in aanmerking komt. Opgelet: dit kan enkel wanneer je zelf al toegang hebt tot Alumninet en je account geactiveerd is. Indien dit nog niet het geval is, kan je best eerst […]